- Hjem
- Kundeservice
Kundeservice
Du får ordrebekreftelse på e-post når ordren er godkjent. Etter at ordren er sendt vil du få en ny e-post som viser at ordren er plukket og sendt.
Sjekk mappen for søppelpost dersom du ikke mottar ordrebekreftelse og ta kontakt med vikafjell@dynamicbrands.no du ikke har mottatt den.
Du får e-post med link til sporing fra oss. Sjekk mappen for søppelpost dersom du ikke mottar ordrebekreftelse og ta kontakt med vikafjell@dynamicbrands.no om du ikke har mottatt den.
Hvis du angrer din bestilling eller oppdager at du har bestilt feil, så kan vi noen ganger hjelpe deg å endre eller kansellere denne, så sant du ikke har mottatt en e-post med bekreftelse på at ordren er plukket og sendt. Når denne bekreftelsen er sendt ut, er det for sent å gjøre noen endringer da din pakke er klargjort for utsending og på vei til deg.
Hvis innholdet i pakken ikke stemmer med din bestilling, må du ta kontakt med oss påvikafjell@dynamicbrands.no . E-posten må inneholde ordrenummer, som du finner på ordrebekreftelsen, og beskrivelse av hva som er feil.
Det skal være enkelt, smidig og ikke minst trygt å betale for varene du kjøper hos oss. Vi samarbeider derfor med en av Nordens største leverandører innen betalingsløsninger - Klarna. Informasjonen din overføres med en sikker forbindelse og kortopplysningene dine kan ikke leses av uvedkommende. Ingen kortopplysninger registreres eller lagres av oss.
Betaling har blitt trukket, men jeg har ikke fått ordrebekreftelse? Sjekk at du har registrert riktig e-post adresse på Min side. E-posten kan ha havnet i mappen for søppelpost. Det kan ha skjedd en feil under bestillingen. Ta kontakt på heldre@dynamicbrands.no så sender vi ny ordrebekreftelse.
Det kan ha skjedd en feil under bestillingen. Ta kontakt på heldre@dynamicbrands.no så sender vi ny ordrebekreftelse.
Normal leveringstid fra pakken er sendt til den kan hentes er 3-6 dager. Avvik kan forekomme, men bestillingen blir pakket innen tre virkedager. Du får SMS/e-post fra Bring når pakken kan hentes.
Ved behov kan https://www.bring.no/kundeservice/kontakt-oss kontaktes for inntil 10 dagers ekstra hentefrist.
I byer og tettsteder blir pakken levert på kveldstid mellom kl. 08-21.
Du får en sms/e-post først om forventet leveringsdag, og en ny melding den dagen pakken er på vei til deg. Når du sporer pakken, kan du også be oss om å sette igjen pakken utenfor. For å minimere smitterisiko, er det ingen fysisk kontakt ved levering. Du signerer ikke, dette gjør våre sjåfører, og vi registrerer posisjonen hvor pakken utleveres. Normal leveringstid fra pakken er sendt til den kan hentes er 3-6 dager.
Fristen for å returneres en vare til oss på bakgrunn av angrerett er opprinnelig 14 dager fra den dagen du mottok siste vare av bestillingen din.
Ta eventuelt kontakt med heldre@dynamicbrands.no så forlenger vi frist for retur etter ditt behov. Du kan også laste ned angreskjema her: Angreskjema
Du kan alltid angre på ditt kjøp. En vare som returneres til oss på bakgrunn av angrerett, skal kunne selges som ny. Det vil si at varen må returneres med merkelapp og emballasje, i samme tilstand som da du mottok produktet.
Vedlagt i pakken eller i e-post med ordrebekreftelsen fikk du med et angrerettskjema. Fyll ut dette skjemaet, og returner sammen med varen som skal returneres. Du kan også laste ned angreskjema her: Angreskjema_Bytteskjema
Du kan sende pakken slik du ønsker, men vi anbefaler Norgespakken fra Bring. Du kan forhåndsbetale for Norgespakken på nett. Gå til https://www.posten.no/sende/pakke/norgespakken for mer informasjon.
Pakken returneres til:
Elements Production AS,
Ulvenvegen 371,
5217 Hagavik
Jeg ønsker å bytte til en annen størrelse
Du må fylle ut bytteskjema og returnere varen. Bytteskjema var vedlagt i pakken eller sendt på e-post med ordrebekreftelsen. Du kan også hente det her: Angreskjema_Bytteskjema
Vi sender deg ønsket størrelse uten ekstra kostnad straks varen er mottatt og ferdig behandlet, forutsatt at vi har varen på lager. Vi har normalt 3-5 virkedagers behandlingstid fra vi har mottatt din retur. Når varen er mottatt og returen behandlet, vil du få en ordrebekreftelse på din nye forsendelse. Denne eposten inneholder også sporingsinformasjon. Dersom vi ikke har størrelsen du ønsker på lager, vil vi tilbakebetale beløpet. Du vil da motta en mail med informasjon om dette.
Har du vært så uheldig at noe er galt med varen du kjøpte av oss, ber vi deg ta kontakt med kundeservice heldre@dynamicbrands.no Send oss en e-post med ordrenummer og bilder, samt årsak for reklamasjon.
Dersom vi mot formodning har sendt deg feil vare er det fint om du tar kontakt med oss på heldre@dynamicbrands.no slik at vi kan ettersende korrekt vare så fort som mulig. Legg ved ordrenummer og beskrivelse av hva som er feilsendt i e-posten.